Einar Willumsen - when speed and taste matter

Hvordan viser du noget, som er usynligt?
Læs mere

A/S Einar Willumsen som er Nordens største udbyder af smagstilsætning til fødevareindustrien.

Det nye brandunivers skulle tydeliggøre Einar Willumsens kompetencer samt signalere, at selskabet er en moderne højteknologisk produktionsvirksomhed. Desuden skulle universet forstærke den interne stolthed og motivation ved at arbejde for virksomheden.

Selskabets nye pay-off blev derfor ”When speed and taste matter.” Med udgangspunkt i sloganet blev Einar Willumsens nye kreative univers bygget op omkring en visualisering af selskabets kernekompetence: Smag.

Dette var noget af en udfordring - for hvordan viser man noget som er usynligt? Løsningen blev, som det ses nedenfor, humoristiske billedsammensætninger, der blev vendt på hovedet. 

Hvordan viser du noget, som er usynligt?

Med udgangspunkt i sloganet "when speed and taste matters" blev Einar Willumsens nye kreative univers bygget op omkring en visualisering af selskabets kernekompetence: Smag.